دانشگاه رجینا در کانادا و شرایط پذیرش
گواهی کار و توجیه گپ تحصیلی

کاریابی در کانادا و اخذ موقعیت شغلی

از آنجا که برای بسیاری از افراد مهاجر پروسه پیدا کردن کار در کانادا گاهی به یک فرآیند نا امیدکننده و دغدغه بزرگ روزهای بعد از مهاجرت تبدیل می‌شود، در این مطلب قصد داریم چند پیشنهاد برای افرادی که در مرحله کاریابی در کانادا هستند به اشتراک بگذاریم.

همانطور که می‌دانید ایجاد ارتباطات کاری و دوستانه در بدست آوردن موقعیت شغلی موردنظر شما اهمیت زیادی دارد، زیرا جذب نیروی کار برای بسیاری از فرصت‌های شغلی از طریق سایت‌های کاریابی انجام نمی‌گیرد و داشتن روابط خوب با دیگران شانس شما را برای معرفی به کارفرما از طریق آشنایان بالا می‌برد.

کاریابی در کانادا

  • در کانا‌دا نمایشگاه‌های کار و انجمن‌های تخصصی در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود. تا حد امکان در این رویدادها شرکت کنید و ضمن برقراری ارتباط، رزومه خود را به افراد مختلف شاغل در شرکت‌ها، مدیران و افراد مرتبط ارائه دهید.
  • شرکت‌هایی را که در زمینه تخصص شما در کانادا فعالیت می‌کنند را پیدا کرده و روزانه وبسایت آن‌ها را چک کنید زیرا بعضی از شرکت‌ها موقعیت‌های شغلی موردتقاضا را فقط در وبسایت خود منتشر می‌کنند.
  •  پروفایل لینکدین خود را به روز نگه‌ دارید و در این پلتفرم به دنبال شرکت‌های کانادایی فعال در زمینه تخصصی خود باشید. از این طریق می‌توانید به مدیران منابع انسانی و مدیران قسمت تخصصی خود در شرکت‌های مختلف پیام داده و بگویید با داشتن مهارت‌ها و تخصص‌های لازم به دنبال کار هستید.
    بعضی از این افراد فرصت‌های شغلی شرکت خود را در لینکدین خود به اشتراک می‌گذارند.
  • مهارت‌های خود را تخصصی تر کنید. سعی کنید به‌جای گذاشتن تعداد زیادی از مهارت‌ها در رزومه و پروفایل لینکدین خود، روی چند حوزه که واقعا تخصص دارید تاکید کنید.
  • سعی کنید شرکت‌ها و افراد فعال در زمینه تخصصی خود در کانادا را در تمام شبکه‌های اجتماعی دنبال کرده و روزانه آن‌ها را چک کنید.
  • وبسایت‌های کاریابی مانند indeed.ca و سایت‌های دیگر در همین زمینه را دنبال کنید.
  • در پروسه پیداکردن کار به جزییات اهمیت دهید و تمام موارد را در نظر بگیرید و با تمام افرادی که فکر می‌کنید ممکن است روزی برای شما مفید باشند ارتباط خوب و دوستانه برقرار کنید.

برای ارزیابی شرایطتان برای مهاجرت به کانادا اینجا کلیک کنید.

برای رزرو وقت مشاوره و صحبت با کارشناس کانادا اینجا کلیک کنید.

, ,

همین حالا اقدام کنید

جهت ارزیابی شرایط مهاجرت و یا رزرو وقت مشاوره

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست