اکسپرس انتری کانادا و مدارک و شرایط لازم برای مهاجرت

  1. خانه
  2. اکسپرس انتری کانادا و مدارک و شرایط لازم برای مهاجرت

اکسپرس انتری کانادا

سیستم اکسپرس انتری کانادا مسیری برای مهاجرت به کانادا از طریق کار است. کانادا برای جذب نیروی کار متخصص از سیستمی تحت عنوان اکسپرس انتری استفاده میکند. شما از طریق این سیستم امکان مهاجرت و اخذ ویزا را از طریق برنامه های مختلف خواهید داشت. جهت مهاجرت به کانادا از طریق این سیستم، رزومه کاری، میزان تسلط به زبان انگلیسی، وضعیت تاهل و تحصیلات شما ارزیابی میشوند. رزومه شما بر اساس معیارهای گفته شده ارزیابی و امتیاز گرفته و در لیست انتظار قرار میگیرد. در بازه های زمانی مشخص (تقریبا هر دو هفته یک بار) افرادی که امتیاز بالاتری دارند، از لیست خارج شده و برای دریافت ویزای کانادا دعوت میشوند. در این بخش مقالات خوبی در رابطه با اکسپرس انتری توسط تیم تولید محتوای موسسه مهاجران گستر پارسا تدوین و منتشر خواهند شد که میتوانید استفاده بفرمایید. مقالاتی در رابطه با تمکن مالی اکسپرس انتری، اخبار دقیق آخرین دعوت ها و حداقل امتیاز دعوت شدگان اکسپرس انتری ، مدارک لازم برای سفارت که میتوانید در رابطه با آن بخوانید.

مزایای اقامت دائم کانادا از طریق برنامه نیروی کار ماهر فدرال (اسکیل ورکر)

اکسپرس انتری کانادا

کانادا و چالش کمبود نیروی کار

کمبود نیروی کار باری بر دوش اقتصاد کانادا است. کانادا با کمبود 1 میلیون نیروی کار مواجه است. بر اساس آمار گزارش شده در سال 2022، تعداد فرصت های شغلی خالی به عدد 1.012.900 رسیده است. رکورد بی سابقه ای از فرصت های شغلی در همه زمینه ها از جمله مراقبت های بهداشتی، مهندسی و همچنین ساخت و ساز وجود دارد. مراکز بهداشت و درمان و کارفرمایان مددکاری و شرکت های مختلف با کمبود شدید نیروی کار مواجه هستند. بازگشایی اکسپرس انتری از 6 جولای 2022 برای تمام برنامه ها از جمله برنامه نیروی کار ماهر فدرال (FSWP) و جذب نیروی کار مهاجر از این طریق میتواند تاثیر بسزایی در کنترل این بحران برای کانادا داشته باشد. کانادا بودجه بسیار خوبی برای اجرای هرچه بهتر برنامه های مختلف اکسپرس انتری در نظر گرفته و قصد دارد تعداد پذیرش مهاجران را تا پایان سال 2023 (از طریق اکسپرس انتری) به  111000 نفر برساند.

کمبود نیروی کار کانادا
تمکن مالی اکسپرس انتری

تمکن مالی لازم برای اکسپرس انتری

مسلما شما برای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه نیروی کار ماهر فدرال تحت اکسپرس انتری نیاز به ارائه تمکن مالی به سفارت کانادا خواهید داشت. میزان تمکن مالی بسته به تعداد اعضای خانواده متفاوت است.

  • تمکن مالی لازم برای یک فرد مجرد: 13310 دلار
  • تمکن مالی لازم برای خانواده دو نفره: 16570 دلار
  • تمکن مالی لازم برای خانواده سه نفره: 20371 دلار
  • تمکن مالی لازم برای خانواده چهار نفره: 24733 دلار
  • تمکن مالی لازم برای خانواده پنج نفره: 28052 دلار
  • تمکن مالی لازم برای خانواده شش نفره: 31638 دلار
  • تمکن مالی لازم برای خانواده هفت نفره: 35224 دلار
  • برای هر عضو اضافی خانواده: 3586 دلار

اولین قدم تشکیل پروفایل در سایت اداره مهاجرت کاناداست

سایت اداره مهاجرت کانادا

مراحل ساخت پروفایل اکسپرس انتری

ابتدا وارد سایت اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا شوید.

تشکیل پروفایل اکسپرس انتری

آخرین مقالات اکسپرس انتری کانادا

سوالات متداول اکسپرس انتری کانادا

فهرست