ویزای کاری کانادا و شرایط اخذ مجوز کاری
ویزای تحصیلی کانادا و مدارک لازم برای سفارت

کارشناسی ارشد کانادا و مدارک لازم برای پذیرش

دوره های تحصیل کارشناسی ارشد در کانادا در بیشتر رشته ها معمولاً ۲ سال زمان می برد. هزینه تحصیل برای دانشجویان داخلی کانادا بسیار کمتر از هزینه ای است که دانشجویان خارجی در کانادا پرداخت می کنند اما با این وجود هزینه های تحصیل کارشناسی ارشد در کانادا نسبت به برخی دیگر از کشور ها مانند آمریکا و انگلیس پایین تر است.

هزینه و شهریه رشته‌ های علوم انسانی و هنر کمتر از سایر رشته‌ ها می باشد. کسب‌ و کار، دندانپزشکی و معماری جزء گران‌ ترین رشته‌ ها محسوب می شوند.

برنامه‌ های متعددی برای تحصیل در این مقطع وجود دارد وجود دارد که طی آنها، کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان پرداخته می‌ شود یا آنها را بورسیه می‌ کنند. هزینه های دوره های کارشناسی ارشد کانادا برای رشته های مختلف، متفاوت است، اما معمولا برای دانشجویان بین المللی بالاتر است. هزینه های معمول حدود ۱۲۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ دلار کانادا در سال است، اما طرح های مختلف بورسیه تحصیلی در دسترس است.

تحصیل کارشناسی ارشد در کانادا به زبان انگلیسی  ارائه می شود اما دانشگاه های کبک در کانادا بیشتر دوره ها را به زبان فرانسه ارائه می کنند.  دانشجویان بین المللی باید برای تحصیل در کشور کانادا ، ویزای تحصیلی کانادا را تهیه نمایند. برای تهیه ی ویزای تحصیلی دانشجویان باید پس از این که از یکی از دانشگاه های کانادا پذیرش دریافت کردند به صورت آنلاین از طریق سفارت کانادا درخواست دریافت ویزای تحصیلی کانادا را بدهند.

مدارک موردنیاز برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کانادا

  • اسکن کلیه مدارک تحصیلی ( به زبان انگلیسی یا فرانسه بسته به نوع دانشگاه )
  • اسکن ریز نمرات کارشناسی
  • رزومه تخصصی تحصیلی
  • مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی
  • رسید پرداخت اپلیکیشن فی
  • ۲ یا ۳ توصیه نامه از اساتید
, ,

همین حالا اقدام کنید

جهت ارزیابی شرایط مهاجرت و یا رزرو وقت مشاوره

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست