تحصیل در دانشگاه های کانادا
راه های مهاجرت به کانادا

پیوست اعضای خانواده در آوسبیلدونگ

کشور آلمان از سال 2020 برنامه مهاجرتی جدیدی برای جذب نیروی کار ماهر ارائه کرد. این دوره های کارآموزی که اغلب همراه با حقوق هستند به سرعت به یکی از محبوب ترین برنامه های مهاجرتی کشور آلمان تبدیل شدند. یکی از دغدغه های گروهی که مهاجرت به کشور آلمان از طریق دوره های مهارت آموزی را انتخاب میکنند، امکان پیوست اعضای خانواده در آوسبیلدونگ است.

امکان پیوست اعضای خانواده در آوسبیلدونگ

افرادی که قصد مهاجرت به آلمان از طریق دوره های آوسبیلدونگ را دارند، این نکته را مد نظر داشته باشند که امکان پیوست اعضای خانواده از ابتدا به صورت همزمان وجود ندارد. این افراد باید پس از مهاجرت به آلمان و شروع دوره آوسبیلدونگ با ارائه مدارکی که بیانگر توانایی مالی و استطاعت در تامین هزینه های زندگی است، درخواست پیوست خانواده خویش را به آلمان داشته باشند.

متقاضیان مهاجرت به آلمان از طریق دوره های آوسبیلدونگ، پس از ورود به آلمان و آغاز دوره با ارائه تعهدنامه Verpflichtungserklärung هزینه های زندگی خانواده خود را در آلمان تقبل میکنند و امکان پیوست اعضای خانواده خود (همسر و فرزندان زیر 18 سال) را به آلمان خواهند داشت. این تنها راه برای پیوست خانواده شماست. چرا که حقوق آوسبیلدونگ به تنهایی برای این کار کفایت نمیکند.

مدارک لازم برای آوسبیلدونگ

  1. مدرک دیپلم
  2. مدرک زبان آلمانی
  3. پذیرش دوره آوسبیلدونگ
  4. مدرک تمکن مالی 920 یورو به ازای هر ماه در سال
آوسبیلدونگ آلمان

شرایط سنی برای آوسبیلدونگ مهم است؟

در رابطه با موضوع سن جهت پذیرش قانونی وجود ندارد. مساله سن دو جا اهمیت پیدا میکند.

  1. در رابطه با امور مربوط به ویزا
  2. در رابطه با موسسه آموزشی که آوسبیلدونگ را ارائه کرده است.

هر چه سن شما بیشتر باشد نیاز به انگیزه نامه قوی تر با دلایل محکم و منطقی برای شرکت در این دوره ها خواهید داشت. شما با داشتن یک انگیزه نامه قوی میتوانید این مساله را برای سفارت توجیه کنید و ویزای خود را دریافت کنید.

به طور کلی اگر موفق به اخذ قرارداد آوسبیلدونگ شده باشید مساله سن اهمیت خاصی ندارد و لازم نیست نگران این موضوع باشید.

پذیرش دوره های آوسبیلدونگ ماه های آگوست و سپتامبر هر سال شروع میشوند و ددلاین ها یکسان نیست. چنانچه میخواهید برای پذیرش این دوره ها اقدام کنید تا قیل از فصل تابستان جهت ارسال درخواست اقدام فرمایید.

پس از پایان دوره آوسبیلدونگ

بعد از اینکه دوره آوسبیلدونگ را در آلمان به پایان رساندید یک ویزای یکساله به شما تعلق میگیرد تا در آلمان به دنبال کار بگردید و پس از پیدا کردن کارفرما، اقامت کاری بگیرید

همچنین میتوانید در دوره های تکمیلی کوتاه مدت شرکت کنید و دنبال موقعیت های شغلی بهتری باشید.

همچنین میتوانید از مدرسه فنی Fachschule پذیرش بگیرید و مدرک Staatich gepruften Techniker را دریافت کنید و شغل بهتری پیدا کنید.

همچنین میتوانید با پایان یافتن دوره آوسبیلدونگ وارد دانشگاه شوید و تحصیلات آکادمیک انجام دهید. البته باید شرایط ورود به دانشگاه را داشته باشید.

,

همین حالا اقدام کنید

جهت ارزیابی شرایط مهاجرت و یا رزرو وقت مشاوره

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست