مهاجرت به کبک

سه برنامه جدید مهاجرت دائم از طرف استان کبک اعلام شد که قرار است اوایل سال ۲۰۲۱ اجرا شوند. هدف از این برنامه‌ها جذب نیروی کار ماهر است که برای بازار کار کبک مفید هستند. این برنامه‌ها پس از ۴۵ روز بررسی به مرحله اجرا درمی‌آیند.

برنامه های مهاجرتی جدید استان کبک:
برنامه اول (The pilot program for orderlies) مناسب برای متقاضیان یک پوزیشن شغلی به نام beneficiary attendant و کمک پرستاران است که به اعضای خانواده متقاضیان انتخاب شده Quebec Selection Certificates داده می‌شود.

برنامه دوم (The pilot program for workers in FP) مناسب برای مهاجرت افرادی است که در حوزه فرآوری مواد‌غذایی مشغول به کار هستند.

برنامه سوم (The pilot program for workers in AI, IT and visual effect sectors) مربوط به حوزه هوش مصنوعی، فناوری اطلاعات و جلوه‌های ویژه است.
هر سال برای هر برنامه ۵۵۰ نفر متقاضی به همراه خانواده‌هایشان انتخاب می‌شوند.

همچنین در سال‌های آینده پرونده‌هایی تحت برنامه مهاجرتی اقتصادی پذیرفته خواهد شد:

  • پرونده اقامت دائم ۵۰ متقاضی برنامه Self-Employedاز تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۲۰ تا ۳۰ دسامبر ۲۰۲۱
  • پرونده اقامت دائم ۲۵ متقاضی برنامه Entrepreneur در مرحله اول از ۱ نوامبر ۲۰۲۰ تا ۳۰ دسامبر ۲۰۲۱ (مرحله دوم این برنامه برای ایجاد تغییرات جدید فعلا معوق خواهد بود).

معیارهای انتخاب متقاضیان نیروی متخصص کبک (برنامه های مهاجرتی جدید استان کبک) نیز تغییر کرده است که از تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۲۱ اجرا خواهد شد.

دولت کبک در پروسه پذیرش پرونده‌های پناهندگان خارجی اصلاحاتی اعمال کرده است. حداکثر ۷۵۰ پرونده برای گروه‌های اسپانسرشیپ ۲ تا ۵ نفره که از ۶ اپریل تا ۵ می ۲۰۲۱ پذیرش شده‌اند وجود دارد و بعد از این، پرونده‌های اسپانسرشیپ باید بصورت آنلاین سابمیت شوند و بصورت تصادفی گزینش می‌شوند.

سوالتان را در رابطه با مهاجرت به کبک در قسمت دیدگاه ها برای ما کامنت کنید. پاسخ خواهیم داد.

برای ارزیابی شرایطتان جهت مهاجرت به کانادا اینجا کلیک کنید.

برای رزرو وقت مشاوره و صحبت با کارشناس کانادا اینجا کلیک کنید.

, ,

همین حالا اقدام کنید

جهت ارزیابی شرایط مهاجرت و یا رزرو وقت مشاوره

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست