اگر میخواهید با مشاغل مورد نیاز کانادا آشنا شوید با این مطلب همراه باشید.

کانادا هر سال مشاغل مورد نیاز خود را در بخش های مختلف اعلام میکند.

Sales Associate-

متصدیان فروش بهترین بازار کار کانادا را دارند و این کار در ابتدا کار جنرال (یا دانشجویی) به حساب میاید. حقوق متصدیان فروش از حداقل حقوق در هر استان شروع و به حدود 22 دلار در ساعت می رسد.

Driver-

کانادا همیشه به رانندگان نیاز دارد، چه راننده های اتوبوس و تاکسی و چه راننده ماشین های سنگین و حقوق راننده ها در کانادا بسته به نوع وسیله نقلیه بین 20 تا 35 دلار در ساعت بوده که با کسب تجربه بیشتر بالاتر نیز خواهد رفت.

Receptionist-

حقوق منشی ها و افرادی که در Front Desk کار می کنند بین حداقل حقوق استان (مثلا در انتاریو 14 دلار در ساعت) تا حدود 25 دلار در ساعت خواهد بود.

Accountant-

بازار کار حسابداران و مدیران مالی همیشه در کانادا خوب بوده و این افراد در آمد بالایی را دارند. بازه درآمد یک حسابدار قسم خورده در کانادا بین 20 تا 60 دلار در ساعت بسته به تجربه کاری و مهارت هاست.

Welder-

جوشکارها همیشه بازار کار خوبی در کانادا دارند و درآمد آن ها در استان های مختلف بین 17 تا 39 دلار در ساعت است. این افراد اگر کسب و کار شخصی خود را داشته باشند مسلما درآمد بالاتری کسب می کنند.

General Labour-

کارگران ساده درآمدی بین حداقل حقوق تا 23 دلار در ساعت را کسب می کنند. این شغل نیز به عنوان یک شغل جنرال شناخته شده که افراد معمولا به صورت موقت و برای کسب تجربه به سراغ آن می روند.

Electrical Engineer-

مهندسان برق همیشه بازار کار مناسبی در کانادا داشته اند و با توجه به حوزه تخصصی درآمد مناسبی هم دارند. بازه درآمد آن ها با توجه به شغل و تجربه کاری بین 27 تا 65 دلار کانادا در ساعت است.

Developer-

توسعه دهندگان نرم افزار و وب در کانادا نیز روز به روز بازار کار بهتری را خواهند داشت و درآمد این افراد نیز با توجه به توانایی ها و تجربه بدون حد و مرز است. بازه درآمد این افراد در صورتی که در شرکت های مختلف مشغول به کار شوند بین 20 تا 55 دلار در ساعت خواهد بود. در سال 2018 بیش از 167 هزار نفر با این عنوان شغلی در کانادا مشغول به کار بوده اند.

Business Development Manager-

تحلیلگران و مدیران توسعه بیزنس بازار کار رو به رشدی را در کانادا داشته اند که این روند در سال های آینده نیز ادامه خواهد داشت. این افراد درآمدی بین 28 تا 65 دلار در ساعت را کسب می کنند.

Financial Advisor-

بازار کار مشاوران مالی نیز در سال های گذشته روند رو به رشدی را تجربه کرده که با توجه به پیچیده شدن سیستم های مالی در آینده، نیاز به آن ها افزایش خواهد یافت. درآمد این افراد نیز بین 20 تا 55 دلار کانادا در ساعت است و بیشتر در بانک ها و موسسات مالی مشغول به کار می شوند.

Heavy Duty Mechanic-

مکانیک ماشین های سنگین بازار کار بسیار مناسبی در کانادا دارد. حقوق این افراد نیز بسیار مناسب و بین 19 تا 47 دلار در ساعت با توجه به تجربه کاری آن ها خواهد بود.

Registered Nurse-

پرستاران رجیستر شده همواره بهترین بازار کار را در حوزه بهداشت و پزشکی کانادا دارند و درآمد این افراد نیز بین 23 تا 47 دلار در ساعت است.

Project Manager-

مدیران پروژه نیز در حوزه های کاری مختلف بازار کار بسیار خوبی دارند. درآمد این افراد بسته به حوزه کاری ایشان دارد. مثلا حقوق مدیران پروژه در صنعت عمران و ساخت و ساز بین 40 تا 61 دلار است.

Merchandiser-

مسوولان خرید در کانادا بازار کار خوبی دارند و تقریبا در همه نقاط کانادا مورد نیاز هستند. این افراد بین 23 تا 33 دلار کانادا درآمد دارند.

HR Manager-

مدیران منابع انسانی نیز بازار کار و جایگاه ثابتی در همه شرکت های کانادایی دارند. درآمد این افراد بین 25 تا 70 دلار کانادا در ساعت است و مسوولیت های بسیار تخصصی و حساسی را بر عهده دارند.

-ارزیابی شرایط شما

برای ارزیابی شرایطتان برای مهاجرت به کانادا اینجا کلیک کنید.

برای رزرو وقت مشاوره و صحبت با کارشناس کانادا اینجا کلیک کنید.

, ,

همین حالا اقدام کنید

جهت ارزیابی شرایط مهاجرت و یا رزرو وقت مشاوره

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست