شبکه XING یک شبکه اجتماعی تجاری آلمانی برای ایجاد روابط شغلی بین متقاضی و کارفرماست.

این شبکه در سال 2003 با نام OpenBC در شهر هامبورگ آلمان راه اندازی شد و در سال 2006 به Xing تغییر نام داد.

روش کار و استفاده از این شبکه بسیار شبیه به لینکدین است و متقاضیان با ایجاد پروفایل و اعلام هدف خود از ایجاد پروفایل (به عنوان مثال کاریابی) فرصتی برای ارتباط با کارفرمایان در آلمان را خواهند داشت.

شما با مراجعه به سایت Xing و  ثبت نام در آن میتوانید جهت ایجاد پروفایل اقدام کنید.

شما میتوانید رزومه خود را در قالب pdf نیز آپلود کنید.

روش ایجاد پروفایل و بارگذاری رزومه در شبکه XING

شما پس از ثبت نام میتوانید با استفاده از تمپلیت های موجود در XING جهت نگارش رزومه خود به زبان آلمانی اقدام کنید و در صورتی که رزومه ای به زبان آلمانی آماده دارید در قسمت مربوطه آپلود کنید.

پس از ایجاد پروفایل برای دانلود فایل ایجاد شده بر روی Herunterladen کلیک کنید.

برای ایجاد پروفایل اینجا کلیک کنید.

در آلمان این شبکه بسیار محبوب تر از شبکه های پر طرفدار دیگری از جمله Linkedin ، Glassdoor ، Indeed میباشد. این شبکه میتواند نقش بسزایی در ارتباط هر چه بهتر شما با شرکت ها و کارفرماهای آلمانی داشته باشد.

نکاتی در رابطه با ثبت درخواست در XING

متقاضیان ایرانی گه قصد مهاجرت به آلمان از طریق اخذ موقعیت های شغلی در این کشور را دارند بهتر است هر چه زودتر برای ایجاد پروفایل در این شبکه اقدام کنند.

شما با ایجاد پروفایل میتوانید به دنبال موقعیت های شغلی مورد نظر با توجه به رزومه خود باشید. این نکته را مد نظر داشته باشید که شما حداکثر میتوانید برای 100 موقعیت شغلی مرتبط به طور هم زمان رزومه ارسال کنید لذا در ارسال رزومه دقت لازم را داشته باشید.

چنانچه برای 100 موقعیت درخواست دهید تا زمانی که از طرف شرکت ها جوابی دریافت نکنید اجازه ارسال درخواست مجدد را نخواهید داشت. اگر از هیچ شرکتی جوابی دریافت نکنید میتوانید برای لغو درخواست ها اقدام کنید.

البته در نظر داشته باشید که لغو درخواست از سمت شما امتیاز منفی را برای شما در پی خواهد داشت و ممکن است سیستم برای مدت کوتاهی اجازه ارسال درخواست را از شما سلب کند. به عنوان مثال تا ده روز اجازه ارسال درخواست در شبکه Xing را نداشته باشید.

چنانچه قصد مهاجرت به آلمان از طریق اخذ موقعیت های شغلی در این کشور را دارید میتوانید با رزرو وقت مشاوره از طریق سایت ما برای ارتباط با کارشناس اقدام فرمایید.

ارزیابی شرایط شما

برای ارزیابی شرایطتان برای مهاجرت به آلمان اینجا کلیک کنید.

برای رزرو وقت مشاوره و صحبت با کارشناس آلمان اینجا کلیک کنید.

, ,

همین حالا اقدام کنید

جهت ارزیابی شرایط مهاجرت و یا رزرو وقت مشاوره

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست