در این مطلب میخواهیم در رابطه با تمکن مالی و مدارک لازم برنامه استانی ساسکاچوان به شما عزیزان که قصد مهاجرت به کانادا را دارید، اطلاعات دهیم.

تمکن مالی و مدارک لازم برنامه استانی ساسکاچوان

1- تمکن مالی مورد قبول برنامه استانی ساسکاچوان بایستی چه شرایطی داشته باشد؟

تمکن مالی قابل ارایه بر اساس تعداد اعضای خانواده متفاوت است و بایستی به صورت نامه تمکن از حساب یا حساب های متقاضی و یا همسر، به همراه ریز تراکنش های 3 ماه قبل ارایه شود. موضوعی که باید توجه کنید آن است که شما بایستی از زمانی که تصمیم گرفتید در برنامه ساسکاچوان اقدام کنید، این موجودی را در حساب یا مجموع حساب های خود نگه دارید.

منظور اداره مهاجرت ساسکاچوان از ریز تراکنش 3 ماهه، ارایه تاریخچه حساب یا حساب های شما از 3 ماه قبل از روز سابمیت نهایی پرونده است.

به دلیل آنکه شما نمی دانید تاریخ دریافت دعوتنامه و سابمیت پرونده شما چه زمانی خواهد بود، پس بایستی حتما از همان ابتدا تمام موجودی را در حساب خود نگه دارید.

2- آیا می توان سوابق خوداشتغالی و مالکیت شرکت و بیزنس را به عنوان سوابق کاری در این برنامه ارایه کرد؟

بله، شما می توانید با ارایه مدارکی مانند گواهی ثبت شرکت و آخرین تغییرات، مدارک مالیاتی و پرداخت بیمه و مدارکی مانند نامه Reference و ارایه قرارداد از مشتریان خود، سوابق کاری مربوط به خوداشتغالی و مالکیت بیزنس خود را اثبات کنید.

البته اگر قصد دارید با این سوابق اقدام کنید خیلی در انتخاب ناک شغلی خود دقت کنید و حتما با مشاور و وکیل رسمی مهاجرت ساسکاچوان مشورت کنید.

ارزیابی شرایط شما

برای ارزیابی شرایطتان برای مهاجرت به کانادا اینجا کلیک کنید.

برای رزرو وقت مشاوره و صحبت با کارشناس کانادا اینجا کلیک کنید.

, , ,

همین حالا اقدام کنید

جهت ارزیابی شرایط مهاجرت و یا رزرو وقت مشاوره

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست