قانون اساسی جمهوری فدرال آلمان
دسته بندی شغلی کانادا

تحصیل در دانشگاه تورنتو (University of Toronto)

تحصیل در دانشگاه تورنتو

در این مطلب میخواهیم به معرفی و بررسی شرایط تحصیل در دانشگاه تورنتو، یکی از بهترین دانشگاه های کانادا و جهان بپردازیم.

در پست های  اینستاگرام موسسه به معرفی اجمالی این دانشگاه پرداخته ایم، ولی در این مطلب مقاله کاملتری آماده کرده ایم که علاوه بر اطلاعات کلی، منابع بررسی دقیقتر این دانشگاه ها را در اختیارتان قرار می دهد.

همه چیز از وبسایت رسمی دانشگاه ها شروع می شود. بهترین و دقیقترین اطلاعات را از سایت دانشگاه دریافت میکنیم و در اختیار شما قرار می دهیم چرا که این کار مستلزم صرف زمان زیادی است و باید از سطح زبان خوبی در ابتدا برخوردار باشید تا در کمترین زمان به اطلاعات موردنیاز خود دسترسی پیدا کنید.

وبسایت رسمی دانشگاه تورنتو

(برای مشاهده وبسایت رسمی دانشگاه تورنتو، اینجا کلیک کنید)

لوکیشن دانشگاه تورنتو

دانشگاه تورنتو در شهر تورنتو، یکی از بزرگترین و معروفترین شهرهای کانادا در استان انتاریو، همان استانی که پایتخت کانادا در آن قرار دارد، نزدیک پارک کویینز واقع شده است. تاسیس این دانشگاه به سال 1827 میلادی، حدود 200 سال پیش، باز میگردد.

موقعیت این دانشگاه را در عکس زیر میبینید. (اگر میخواهید موقعیت این دانشگاه را دقیقتر بیابید، اینجا کلیک کنید.)

رتبه‌بندی دانشگاه تورنتو:

رتبه دانشگاه تورنتو بر اساس رتبه بندی top universities در کانادا 1 و در جهان 18 است، اگر میخواهید عالی بودن این رتبه را درک کنید، به این توجه کنید که رتبه دانشگاه های تهران و شریف در این رتبه بندی حدود 500 تا 600 است.

پردیس ها:

دانشگاه تورنتو دارای سه پردیس (campus) به نام های سنت جورج ، میسیسائوگا در غرب و اسکاربرو در شرق است.

تعداد دانشجویانی که در این دانشگاه و پردیس های آن تحصیل می کنند در اینفوگرافی زیر مشاهده می کنید. این اینفوگرافی برای سال تحصیلی 19-2018 تدوین شده است و ممکن است تغییراتی در اطلاعات آن صورت گرفته باشد.

رشته های ارائه شده در دانشگاه تورنتو:

رشته های ارائه شده در دانشگاه تورنتو بسیار زیاد است. در جدول زیر تعدادی از رشته های ارائه شده در این دانشگاه را درج کرده ایم. اگر قصد تحصیل در این دانشگاه را دارید، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

الزامات پذیرش در تورنتو:

از مهم ترین الزامات اخذ پذیرش از دانشگاه های کانادا، معدل و نمره زبان است. برای مقطع دکتری رزومه تحصیلی و مقالات نیز اهمیت می یابند. حداقل معدل موردنیاز برای اخذ پذیرش از دانشگاه تورنتو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، معدل 16 از 20 است.

در ادامه نمره زبان را نیز بررسی کرده ایم. به جدول زیر نگاه کنید.

نمره زبان موردنیاز برای تحصیل در دانشگاه تورنتو:

در ادامه این مطلب به بررسی شرایط زندگی در تورنتو به عنوان دانشجو بپردازیم. این مطلب به روز رسانی خواهد شد. میتوانید لینک این مطلب را ذخیره نمایید و به روز شده آن را در روزهای آتی مطالعه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر برای تحصیل در کانادا و مهاجرت به این کشور پرطرفدار میتوانید با شماره های موسسه تماس حاصل کنید و از مشاوران مجرب موسسه راهنمایی دریافت کنید. تکمیل فرم های ارزیابی نیز یکی از راه های دریافت مشاوره و ارزیابی شرایطتان برای مهاجرت است.

با ما همراه باشید.

, ,

همین حالا اقدام کنید

جهت ارزیابی شرایط مهاجرت و یا رزرو وقت مشاوره

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست