دانشگاه واترلو کانادا و شرایط پذیرش تحصیلی
دانشگاه فنی مونیخ در آلمان و شرایط پذیرش

برنامه ریزی برای مهاجرت به کانادا در سال آینده

خیلی از متقاضیان مهاجرت به کانادا قصد دارند که از حالا و در حالی که فاصله ای تا پایان سال 2020 باقی نمانده برای مهاجرت به این کشور در سال 2021 برنامه ریزی کنند.

براساس برنامه بلندمدت اداره مهاجرت کانادا در سال آینده پذیرش مهاجر در برنامه‌های نیروی متخصص کانادا مانند برنامه اکسپرس انتری و برنامه‌های استانی بیشتر خواهد شد، بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که حداقل امتیاز دعوت‌شدگان در این برنامه‌ها کاهش یابد.

برنامه ریزی برای مهاجرت به کانادا 

کانادا در سه سال آینده بیش یک میلیون و دویست هزار مهاجر جدید می‌پذیرد و هرسال بیش از چهارصد هزار نفر نیز اقامت دائم کانادا را دریافت خواهند کرد.

با توجه به شرایط به‌وجود آمده در اثر شیوع ویروس کرونا و افت شدید درآمد کالج‌ها و دانشگاه‌های کانادا، پیش‌بینی می‌شود که این کشور طی دو سال آینده تعداد بیشتری ویزاهای موقت از جمله ویزای تحصیلی را برای دانشجویان بین‌المللی صادر کند.

چگونه برای مهاجرت آماده شویم؟

مهم‌ترین کار در پروسه مهاجرت دانستن برنامه و بهترین و متناسب ترین روش مهاجرت به کانادا برای شما است. در این مسیر از طریق مشاوره با افراد آگاه و متخصص به جای جستجوهای زمان‌بر و بعضا بی‌نتیجه می‌توانید در زمان و انرژی صرفه‌جویی کنید و گام به گام این مسیر را تا رسیدن به هدف بپیمایید.

ما همواره بر روی بهبود سطح زبان انگلیسی تاکید کرده‌ایم، پیشنهاد می‌کنیم در یکی از آزمون‌های موردقبول اداره مهاجرت کانادا مانند آیلتس جنرال شرکت کنید. سعی کنید در دوره‌های زبان انگلیسی در آموزشگاه‌های معتبر ثبت‌نام کرده و در فرآیند یادگیری زبان سرعت ببخشید.

اگر تصمیم گرفتید که با برنامه مهاجرت تحصیلی به کانادا به اقامت دائم این کشور برسید، باید رشته و دانشگاه مناسب را انتخاب کرده و الزامات تحصیل در آن را آماده کنید.

و در آخر، در روند تصمیم‌گیری و اقدامات اولیه سرعت به خرج دهید و تلاش کنید از شرایط به ‌وجود آمده نهایت استفاده را ببرید، این فرصت‌ها همیشگی نیستند.

ارزیابی شرایط شما

برای ارزیابی شرایطتان برای مهاجرت به کانادا اینجا کلیک کنید.

برای رزرو وقت مشاوره و صحبت با کارشناس کانادا اینجا کلیک کنید.

, , , ,

همین حالا اقدام کنید

جهت ارزیابی شرایط مهاجرت و یا رزرو وقت مشاوره

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست