قوانین ویزای کاری آلمان در سال 2021 اعلام شد. این قوانین در رابطه با پذیرش متقاضیان مهاجرت کاری به آلمان اعم از نیروی کار ماهر و متخصص و خارج از اتحادیه اروپا میباشد. بر اساس این قوانین افرادی که علاقه مند به فعالیت در آلمان باشند میتوانند از طرق مختلف، ویزای کاری آلمان را دریافت کنند.

قوانین ویزای کاری آلمان

بر اساس قوانین جدید ویزای کاری آلمان ، متقاضیانی که قصد مهاجرت به آلمان از طریق اخذ ویزای کاری را دارند باید از مقامات ذیصلاح در آلمان، تائیدیه رسمی مربوط به توانایی و صلاحیت حرفه ای خود را دریافت کنند. متخصصان علاقه مند باید این مراحل را هر چه زودتر شروع کنند. این کار حتی قبل از شروع مقررات جدید امکان پذیر است.

ویزای کار آلمان

تشخیص صلاحیت برای ویزای کار آلمان

قوانین دریافت ویزای کار پس از تائیدیه رسمی

 اگر مقامات آلمانی، صلاحیت حرفه ای این افراد را به رسمیت بشناسند، داوطلبان می توانند ویزای لازم را برای انجام آموزش های بیشتر و امتحانات مربوطه در آلمان دریافت کنند و همزمان تحت شرایط خاص اجازه کار نیز خواهند داشت.

افرادی که در زمینه زبان آلمانی دارای مهارت کافی باشند و نیز توانایی مالی گذران زندگی خود را داشته باشند، می توانند به عنوان متقاضی کار برای دریافت ویزای شش ماهه درخواست خود را ارائه کنند.

فارغ التحصیلان دبیرستانی زیر 25 سال که به دنبال کارآموزی هستند، اگر گواهی فارغ التحصیلی آنها اجازه تحصیل در دانشگاه را بدهد و اگر دارای مدرک زبان آلمانی سطح پیشرفته باشند (سطح B2) و نیز در صورت تمکن مالی لازم برای حمایت از خود، ممکن است بتوانند حداکثر تا مدت شش ماه در آلمان بمانند.

برای متخصصان بالای 45 سال قوانین کمی متفاوت اعمال می شود. این افراد برای ورود و اشتغال به کار در آلمان، باید یک قرارداد کار با حداقل حقوق مشخص یا مدارک و مجوزهای بازنشستگی لازم را ارائه کنند. همچنین اقدام برای این افراد از روش های سرمایه گذاری و ثبت شرکت امکان پذیر است.

سرمایه گذاری در آلمان

,

همین حالا اقدام کنید

جهت ارزیابی شرایط مهاجرت و یا رزرو وقت مشاوره

پست های مرتبط

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • قادرتقی نژاد
    1400/05/27 11:08 ب.ظ

    باسلام بنده دیپلم انسانی دارم ولی شغلم تراشکاری هست سنم هم ۳۵سال است آیا راهی برای گرفتن ویزای کاری آلمان وجود دارد؟

    پاسخ
    • Fatemeh Parviz
      1400/05/30 4:45 ب.ظ

      درود بر شما. چنانچه قصد ارزیابی شرایطتان را دارید، میتوانید فرم ارزیابی تکمیل و ارسال کنید و یا مستقیما جهت ارتباط با کارشناس از طریق سایت وقت رزرو نمایید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست