رشته مهندسی برق در کانادا و شرایط پذیرش
رشته مدیریت در آلمان و شرایط پذیرش

رشته مهندسی فناوری اطلاعات در کانادا و شرایط پذیرش

رشته مهندسی فناوری اطلاعات در کانادا از تلفیق رشته هایی مانند مدیریت، مهندسی الکترونیک، مهندسی صنایع و مهندسی کامپیوتر تشکیل شده است و در واقع یک رشته میان رشته ای در کانادا میباشد. متقاضیان ادامه تحصیل در این رشته در مقطع کارشناسی با عملیات شبکه و امور اجرایی آن در سازمان ها و شرکت ها آشنا میشوند و سپس مباحث مربوط به مدیریت پروژه را خواهند گذراند. این رشته در کانادا دارای گرایش های مختلفی است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

گرایش های رشته مهندسی فناوری اطلاعات در کانادا

  1. تجارت الکترونیکی
  2. مدیریت سیستم های اطلاعاتی
  3. امنیت اطلاعات
  4. شبکه های کامپیوتری
فناوری اطلاعات در کانادا

دروس تخصصی رشته مهندسی فناوری اطلاعات

  1. مبانی کامپیوتر و برنامه سازی
  2. زبان ماشین و برنامه نویسی سیستم
  3. پایگاه داده ها و طراحی الگوریتم ها
  4. مهندسی نرم افزار
  5. شبکه های کامپیوتری
  6. مبانی الکترونیک دیجیتال
  7. هوش مصنوعی
  8. اصول و مبانی مدیریت
  9. مدیریت و کنترل پروژه های IT

بهترین دانشگاه های کانادا جهت ادامه تحصیل در فناوری اطلاعات

مهندسی فناوری اطلاعات

Memorial University of Newfoundland

Dalhousie University

Laval university

University of Waterloo

University of British Columbia

McGill University

شرایط پذیرش رشته فناوری اطلاعات در دانشگاه مموریال

ابتدا وارد سایت دانشگاه مموریال نیوفاندلند شده و از قسمت Admission رشته مهندسی فناوری اطلاعات و پردیس (پردیس سنت جان، پردیس گرنفل و …) مورد نظر را انتخاب میکنید. بیش از 100 رشته در لیست انتخابی برای شما وجود دارد که میبایست Information Technology یا گرایش های مرتبط با این رشته را انتخاب کنید.

حتما در زمان ارسال مدارک برای پذیرش، مدت زمان تعیین شده برای انجام این امر را بررسی کنید. چنانچه از ایران پرای پذیرش دانشگاه مموریال اقدام میکنید، میتوانید با نزدیکترین مرکز درخواست ویزای کانادا Visa Application Centre (VAC) تماس بگیرید و اطلاعات لازم در این رابطه را به دست آورید. شما میتوانید در رابطه با این موضوع با کارشناسان موسسه مهاجران گستر پارسا نیز ارتباط بگیرید. کافیست از طریق سایت وقت رزرو کنید. برای ثبت درخواست پذیرش به مدارک زیر نیاز دارید:

  1. آخرین مدرک تحصیلی به علاوه ریزنمرات رسمی
  2. مدرک زبان انگلیسی آیلتس 6.5 یا تافل 80
  3. پرداخت هزینه بررسی پرونده تحصیلی توسط دانشگاه
  4. گواهی تمکن مالی
  5. نمره آزمون GRE
  6. انگیزه نامه

شرایط پذیرش دانشگاه مموریال کانادا

شرایط پذیرش در دانشگاه دالهاوزی کانادا

برای پذیرش در رشته مهندسی فناوری اطلاعات در دانشگاه دالهاوزی ابتدا وارد سایت این دانشگاه میشوید در قسمت GENERAL ADMISSION REQUIREMENTS میتوانید حداقل شرایط لازم برای ادامه تحصیل دراین رشته را بیابید. حداقل شرایط لازم برای ادامه تحصیل در این دانشگاه عبارتند از:

  1. داشتن حداقل معدل لازم و مورد قبول دانشگاه
  2. داشتن مدرک زبان آیلتس 7

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید اینجا کلیک کنید.

شرایط پذیرش در دانشگاه لاوال کانادا

حداقل معدل لازم برای پذیرش در مقطع کارشناسی این دانشگاه معدل 16 میباشد. همچنین امکان تحصیل به زبان فرانسه در این دانشگاه موجود است. علاقه مندان به ادامه تحصیل در رشته مهندسی فناوری اطلاعات میبایست مدرک زبان CLB4 یا آیلتس 6.5 داشته باشند. برای کسب اطلاع بهتر از شرایط اینجا کلیک کنید.

شرایط پذیرش در دانشگاه واترلو کانادا

برای پذیرش در رشته فناوری اطلاعات از دانشگاه واترلوی کانادا و همچنین اطلاع از مدارک لازم کافیست وارد سایت دانشگاه شوید. در صفحه ابتدایی فرمی به شما نمایش داده میشود که با تکمیل اطلاعات و درخواست خود در آن فرم جهت اپلای میتوانید با کلیک بر روی گزینه View Requirement در انتهای از کلیه مدارک لازم برای اپلای اطلاع حاصل کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید. شما میتوانید جهت آماده سازی مدارک برای اپلای در این رشته، با کارشناسان موسسه مهاجران گستر پارسا نیز تماس بگیرید. برای این امر کافیست بر روی رزرو وقت کلیک کنید.

شرایط پذیرش دانشگاه برتیش کلمبیا

آینده شغلی مهندسان IT در کانادا

فارغ التحصیلان رشته مهندسی فناوری اطلاعات (IT) در کانادا پس از اتمام تحصیل میتوانند به عنوان متخصص یا مدیر در حوزه IT در کانادا مشغول به کار شوند. زمینه کاری این رشته در استان های برتیش کلمبیا و کبک بیشتر است. با فعالیت در رشته IT میتوانید به طور متوسط 4300 دلار ماهانه در کانادا درآمد داشته باشید. البته که حقوق برای افرادی که دارای مهارت های بیشتر و دارای سابقه کار بیشتری هستند، قطعا بالاتر خواهد بود. به طور متوسط میتوانید با فعالیت در این رشته 52000 دلار در سال درآمد داشته باشید.

همین حالا اقدام کنید

جهت ارزیابی شرایط مهاجرت و یا رزرو وقت مشاوره

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست