بیمه بازنشستگی در آلمان
رشته معماری در آلمان و شرایط پذیرش

رشته مامایی در آلمان و شرایط پذیرش در دانشگاه ها

رشته مامایی در آلمان بسته به نوع دانشگاه و مدل تحصیل، بین شش تا ده ترم طول می کشد. همچنین این زمان به ساختار آموزشی بستگی دارد. این که آیا بخش تحصیلی و مراحل عملی هم زمان انجام می شوند یا این که بخش تحصیلی بعد از مرحله آموزش است.

رشته مامایی در آلمان

مامایی در آلمان عمدتاً به عنوان یک برنامه مطالعه دوگانه (duales Studium) ارائه می شود. این بدین معنی است که شما همزمان آموزش های مربوطه اکادمیک را می گذرانید و دوره های عملی را تکمیل میکنید. زیرا شما برای کار به عنوان یک ماما به تجربه عملی زیادی احتیاج دارید. البته این از دانشگاه به دانشگاه متفاوت است.

مامایی در آلمان

برای یک مطالعه دوگانه (Duales Studium)، هم زمان با ارسال درخواست پذیرش از دانشگاه، شما باید برای یک مرکز کارآموزی نیز درخواست پذیرش خود را ارسال کنید. زیرا به احتمال زیاد دوره تحصیل و دوره عملی را همزمان انجام خواهید داد.

معمولا ماماهای آزاد (freelance) باید در یک تیم کار کنند (به عنوان مثال در کلینیک های مامائی یا مراکز زایمان). آنها مراقب زنان باردار ، مادران جوان و خانواده های جوان هستند (زنان بارداری که هم در مراکز درمانی و بیمارستانها و هم در محیط خانه نگهداری می شوند). در بیمارستان ها ، ماماها در ایستگاه های زایمان ، مانند اتاق زایمان ، بخش زایمان کار می کنند. مشاوره در مورد بارداری و مدرسه والدین نیز بخشی از زمینه فعالیت آنها است.

بهترین دانشگاه های آلمان جهت تحصیل در مامایی

رشته مامایی در آلمان

Hochschule für Gesundheit: hsg Bochum

Universität zu Lübeck

Universität Tübingen

Hochschule Osnabrück

شرایط پذیرش مامایی در هوخشوله بوخوم آلمان

دوره تحصیل 8 ترم است و شروع تحصیل فقط در ترم زمستان امکان پذیر است. رشته مامایی در این دانشگاه به زبان آلمانی ارائه میشود.

هوخشوله بوخوم آلمان

شرایط پذیرش در دانشگاه لوبک آلمان

دوره تحصیل 8 ترم است و شروع تحصیل فقط در ترم زمستان امکان پذیر است. رشته مامایی در این دانشگاه به زبان آلمانی ارائه میشود.

محتویات رشته و چشم انداز شغلی پس از تحصیل

  1. علوم بهداشتی
  2. فیزیولوژی زنان و زایمان 
  3. مبانی علم مامایی
  4. مراقبت دوران بارداری
  5. بهداشت مادر و کودک
  6.  زنان و زایمان

فارغ التحصیلان میتوانند در بخش مراقبت های بالینی به عنوان مثال در اتاق زایمان یا بخش کودکان در بخش مراقبت های خارج از بیمارستانی به عنوان مثال در زمینه مراقبت های قبل و بعد از عمل ، یا زایمان در منزل مشغول به فعالیت گردند.

پذیرش دانشگاه لوبک آلمان

شرایط پذیرش در دانشگاه توبینگن آلمان

دوره تحصیل 7 ترم است و شروع تحصیل فقط در ترم زمستان امکان پذیر است. رشته مامایی در این دانشگاه به زبان آلمانی تدریس میشود.

پذیرش دانشگاه توبینگن آلمان

شرایط پذیرش  رشته مامایی در دانشگاه اوسنابروک آلمان

دوره تحصیل 7 ترم است. و این رشته به زبان آلمانی تدریس میشود.

پذیرش دانشگاه اوسنابروک آلمان

همین حالا اقدام کنید

جهت ارزیابی شرایط مهاجرت و یا رزرو وقت مشاوره

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست