رشته روانشناسی در آلمان و شرایط پذیرش
سیستم امتیازبندی اکسپرس اینتری

رشته فیزیوتراپی در آلمان و شرایط پذیرش

شما می توانید دوره تحصیلی رشته فیزیوتراپی در آلمان را در  Berufsfachschule بگذرانید، یا میتوانید به عنوان یک رشته لیسانس در دانشگاه آن را انجام دهید.  این مطلب به دوره های دانشگاهی رشته فیزیوتراپی می پردازد.

بیشتر دوره های تحصیلی هشت ترم طول می کشند. دانشجویان دوره تحصیلی خود را با مدرک لیسانس تکمیل می کنند. اگر دانشجویان تصمیم بگیرند در دانشگاه تحصیل کنند، در آن صورت باید در امتحان دولتی (Staatliche Prufung) شرکت کنند. پس از تکمیل دوره کارشناسی آنها می توانند مستقیماً وارد بازار کار شوند و یا دوره کارشناسی ارشد را شروع کنند.

رشته فیزیوتراپی در آلمان

دوره تحصیل فیزیوتراپی انواع مخنلفی دارد:

 Dualen Studiengänge-

Primärqualifizierenden Studium-

در نوع اول، شما کل Berufsfachschulausbildung را کامل می کنید و در کنار آن در این رشته تحصیل می کنید. در پایان کارآموزی، شما امتحان دولتی را انجام می دهید و مدرک دانشگاهی لیسانس را دریافت می کنید. اما در نوع دوم، کلاس ها به طور کامل در دانشگاه برگزار می شوند. این مدل مطالعه علمی تر و نظری تر است.

فیزیوتراپی در آلمان

دوره تحصیلی فیزیوتراپی در آلمان عموماً بسیار عملی است. بنابراین ، علاوه بر دروس نظری ، دانشجویان کارهای عملی نیز انجام می دهند. در مرحله اول ، شما روش های مختلف درمانی را با هم کلاسی های خود تمرین می کنید. در چندین دوره کارآموزی در مراکز توانبخشی و کلینیک ها شما می توانید روش های درمانی و مهارت های خود را روی بیماران آزمایش کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

بهترین دانشگاه ها در آلمان جهت ادامه تحصیل در فیزیوتراپی

رشته فیزیوتراپی آلمان

Fachhochschule Kiel

Hochschule für Gesundheit: hsg Bochum

Hochschule Fresenius

Dresden International University

Technische Hochschule Rosenheim

شرایط پذیرش در فاهوخشوله کیل

دوره تحصیل 9 ترم است و شروع تحصیل فقط در ترم زمستان امکان پذیر است. این رشته در این دانشگاه به زبان آلمانی تدریس میشود.

محتویات رشته فیزیوتراپی در فاهوخشوله کیل

در 3 سال (یا 6 ترم) اول شما آموزش (Training) را در یکی از مدارس فنی، که با ما همکاری دارند، می گذرانید و هم زمان از روز اول در Fachhochschule Kiel نیز تحصیل می کنید.بعد از 3 سال ، شما اولین صلاحیت حرفه ای خود را به عنوان یک فیزیوتراپیست شناخته شده دولتی دریافت خواهید کرد.

از ترم هفتم شما منحصراً در Fachhochschule Kiel تحصیل می کنید و پس از گذشت 9 ترم (با زمان تحصیل منظم) با لیسانس علوم فیزیوتراپی (Bachelor of Science) ، تحصیلات خود را به پایان می رسانید.به عنوان بخشی از دوره تحصیلی خود ، شما اولین کار عملی خود را در چند ترم آخر شروع خواهید کرد ،که بر آن نظارت خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

شرایط پذیرش فیزیوتراپی در هوخشوله بوخوم

دوره تحصیل 7 ترم است و شروع تحصیل فقط در ترم زمستان امکان پذیر است. رشته فیزیوتراپی در این دانشگاه به زبان آلمانی تدریس میشود.

محتویات رشته فیزیوتراپی در فاهوخشوله بوخوم

یادگیری با استفاده از مطالعات موردی (Case studies) انجام می شود. بنابراین ، دانش نظری و عملی با یکدیگر ترکیب می شوند. اصلی ترین آنها دانش پزشکی و کلینیکی است، از جمله مطالب مربوط به آناتومی ، فیزیولوژی ، آسیب شناسی و بیومکانیک و همچنین اصول مربوط به ارتوپدی ، آسیب شناسی ، عصب شناسی ، پزشکی داخلی و سایر موارد مهم هستند.

علاوه بر این ، دانشجویان مهارت های شغلی نیز کسب می کنند و دانشجویان در فیزیوتراپی برای معاینه و درمان سیستم های مختلف بدن (اسکلتی عضلانی ، قلبی عروقی ، تنفسی ، عصبی) آموزش می بینند.

زمینه های شغلی پس از تحصیل در بوخوم آلمان

فارغ التحصیلان می توانند در زمینه های زیر کار کنند: اقدامات سرپایی (outpatient practices) ،کلینیک های توانبخشی ،بیمارستانهادر خانه سالمندان ،در موسسات معلولین و باشگاه های ورزشی.با داشتن تجربه کاری مناسب ، فارغ التحصیلان می توانند یک تیم یا بخش را هدایت کنند یا مطب داشته باشند. علاوه بر این ، فعالیت های دانشگاهی و زمینه های جدید فعالیتی مانند شرکت های بیمه سلامت و شرکت های بیمه و همچنین موسسات ارتقاء بهداشت و پیشگیری را ایجاد می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

شرایط پذیرش در هوخشوله فرسنیوس آلمان

این رشته کارشناسی در دو مدل مختلف ارائه می شود:

کلن: دوره مقدماتی لیسانس: 7 ترم

فرانکفورت و مونیخ: برنامه لیسانس دوگانه یکپارچه در 8 ترم.

مهم نیست که در کدام یک از این مکان ها تحصیل کنید: هر دو نوع مطالعه شامل آزمون دولتی هستند و در انتها شما مدرک کارشناسی دریافت خواهید کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

شرایط پذیرش فیزیوتراپی در دانشگاه درسدن

رشته فیزیوتراپی شامل دروس اصلی تحقیق عمومی کاربردی، علوم بهداشتی، علوم پیشگیری و … است. شرایط هر ترم تحصیلی به صورت زیر است:

  1.  ترم اول (دوره کارآموزی): بدون کلاس
  2. ترم 2-5: کلاس ها 1 یا 2 شنبه در ماه و 1 دوره بلوک (2-3 روز) در هر ترم
  3. ترم ششم (زمان امتحان): بدون کلاس
  4. ترم هفتم-هشتم (سال تمام وقت): کلاس های 3 روز در هفته (سه شنبه ،پنج شنبه، جمعه)

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

شرایط پذیرش در دانشگاه علمی کاربردی روزنهایم آلمان

دوره تحصیل 7 ترم است و شروع تحصیل فقط در ترم زمستان امکان پذیر است. رشته فیزیوتراپی در این دانشگاه به زبان آلمانی تدریس میشود. زمینه های کاری فیزیوتراپی مانند تشخیص، پیشگیری و توانبخشی، علوم طبیعی، علوم اجتماعی (روانشناسی ، آموزش ، ارتباطات) سیستم سلامت و … میباشد.

چشم انداز شغلی پس از تحصیل

 زمینه های آینده کار فارغ التحصیلان از فعالیت های مربوط به اقدامات درمانی با طیف گسترده ای از تخصص ها ، از طریق مراکز درمانی برای مراقبت های اولیه ، تا فعالیت هایی در مراکز صلاحیت بین رشته ای است. کلینیک های تخصصی ، امکانات توانبخشی ، مراکز درمانی ورزشی و مؤسسات ارتقاء سلامت. همچنین فارغ التحصیلان می توانند در همین دانشگاه کار کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید..

همین حالا اقدام کنید

جهت ارزیابی شرایط مهاجرت و یا رزرو وقت مشاوره

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست