اغلب متقاضیانی که قصد ادامه تحصیل در کانادا را دارند در انتخاب اینکه کدام دانشگاه پاسخگوی نیازهای آنهاست مشکل دارند. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی بهترین رشته ها در بهترین دانشگاه های کانادا بپردازیم تا چنانچه شما هم در حال تحصیل در یکی از رشته های مذکور در این مطلب هستید و یا در آن فارغ التحصیل شده اید و میخواهید با ادامه تحصیل در یک دانشگاه معتبر کانادا، آینده شغلی خود را نیز تضمین کنید، بتوانید بر این اساس دانشگاه هدف خود را راحت تر انتخاب کنید.

دانشگاه های برتر کانادا و مورد بررسی در این مطلب

  1. دانشگاه مک گیل
  2. دانشگاه کپیلانو
  3. دانشگاه مونترال
  4. دانشگاه کویینز
  5. دانشگاه واترلو
  6. دانشگاه تکنولوژی انتاریو کانادا
  7. دانشگاه ویکتوریا
  8. دانشگاه رایرسون
  9. دانشگاه یورک
بهترین رشته ها در کانادا

بهترین رشته ها در دانشگاه مک گیل

چنانچه در رشته پزشکی و داروسازی مشغول به تحصیل هستید و یا فارغ التحصیل شده و قصد ادامه تحصیل در کانادا را دارید یکی از بهترین گزینه ها دانشگاه مک گیل میباشد. چرا که دانشکده دارویی و پزشکی این دانشگاه در میان بیست دانشگاه برتر دنیا قرار دارد و شما میتوانید ضمن آموزش بسیار عالی، از امکانات در سطح استاندارهای جهانی برخوردار باشید و یک مدرک فوق العاده معتبر در این رشته اخذ کنید. همچنین ادامه تحصیل در رشته های زیر در این دانشگاه توصیه میشود:

  1. ریاضی
  2. اقتصاد
  3. مهندسی پزشکی
  4. زبان شناسی
  5. مدیریت
دانشگاه مک گیل کانادا

شرایط پذیرش دانشگاه مک گیل کانادا

بهترین رشته در دانشگاه کپیلانو

چنانچه دانشجوی هنر هستید و یا در زمینه های مرتبط با رشته های هنری تحصیل کرده اید و قصد ادامه تحصیل در کشور کانادا را دارید، یکی از شناخته شده ترین دانشگاه ها در این رشته، دانشگاه کپیلانو است. این دانشگاه در رشته های انیمیشن و نمایش بسیار شناخته شده است و شما با تحصیل در این دانشگاه آینده خوبی خواهید داشت.

بهترین رشته در دانشگاه مونترال

اگر در رشته پزشکی مشغول به تحصیل هستید و یا در این رشته فارغ التحصیل شده اید و به دنبال گرفتن تخصص در رشته تان هستید یکی از بهترین گزینه ها جهت ادامه تحصیل دانشگاه مونترال کاناداست. این دانشگاه جز 100 دانشگاه برتر جهان در رشته پزشکی است.

بهترین رشته در دانشگاه کویینز

در رشته زمین شناسی تحصیل کرده اید؟ آیا به دنبال آینده شغلی خوب در این رشته هستید؟ بهترین گزینه مهاجرت تحصیلی به کانادا و ادامه تحصیل در در این رشته در دانشگاه کویینز است. این دانشگاه در شهر کینگستون در استان انتاریو واقع شده است.

بهترین رشته در دانشگاه واترلو

افرادی که علاقه مند به علوم کامپیوتر بوده و به دنبال کسب مهارت های درجه یک و همچنین آینده شغلی خوب میباشند کافیست تا دانشگاه واترلو کانادا را برای ادامه تحصیل انتخاب کنند. این دانشگاه مقصد داننشجویان ممتاز از سراسر جهان است. رقابت علمی میان دانشجویان این دانشگاه در رشته علوم کامپیوتر بسیار بالاست.

بهترین رشته در دانشگاه تکنولوژی انتاریو کانادا

اما یک مقصد عالی برای افرادی که در رشته های مرتبط با IT و کامپیوتر تحصیل کرده اند و قصد ادامه تحصیل در کشور کانادا را دارند، دانشگاه تکنولوژی انتاریو کاناداست. این دانشگاه جز بهترین دانشگاه های انتاریو در رشته مهندسی کلامپیوتر و گرایش های مرتبط با آن است.

بهترین رشته در دانشگاه ویکتوریا کانادا

علاقه مندانی که قصد دارند در رشته علوم دریایی تحصیل کنند و به کار و فعالیت در این رشته مشغول شوند و آینده شغلی آنها از هر جهت تضمین باشد بهتر است که دانشگاه ویکتوریا کانادا را برای این منظور انتخاب کنند این دانشگاه در بین دانشگاه های کانادا این رشته سرآمد است. این دانشگاه در سال 1963 در استان بریتیش کلمبیا تاسیس شده است.

بهترین رشته در دانشگاه رایرسون کانادا

این دانشگاه شناخته شده ترین دانشگاه کانادا برای متقاضیان ادامه تحصیل در رشته پرستاری است. این دانشگاه در سال 1948 در انتاریو تاسیس شده است. متقاضیان ادامه تحصیل در این دانشگاه باید دارای مدرک زبان آیلتس با نمره حداقل 6.5 باشند.

بهترین رشته در دانشگاه یورک

افرادی که علاقه به تحصیل در رشته هوافضا را دارند و میخواهند پس از تحصیل با اخذ یک مدرک معتبر بتوانند موفق به اخذ موقعیت های شغلی این رشته در کانادا و آمریکا شوند، بهترین دانشگاهی که میتوانند برای رسیدن به این اهداف انتخاب کنند، دانشگاه یورک است. این دانشگاه دومین دانشگاه بزرگ در استان انتاریو و سومین دانشگاه بزرگ کاناداست و جهت ادامه تحصیل در رشته هوا فضا بی نظیر است.

همین حالا اقدام کنید

جهت ارزیابی شرایط مهاجرت و یا رزرو وقت مشاوره

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست