کار در قبرس
بهترین دانشگاه های کانادا- 1

بهترین دانشگاه های کانادا – 2

  • دانشگاه آلبرتا

دانشگاه آلبرتا در شهر ادمونتون در سال 1908 ساخته شد. قسمت جنوبی دانشگاه به فعالیت های تحقیقاتی در زمینه کشاورزی تخصیص داده شده و همچنین مکان وسیعی به وسعت 32516 متر مربع به باشگاه‌های ورزشی داده شده است. کیفیت این باشگاه‌ها به قدری بالا می‌باشد که حتی تیم ملی بسکتبال بانوان کانادا در کی از این باشگاه‌ها تمرین می‌کنند. بخش دیگری که می‌توان ذکر کرد، هنرهای آزاد و علوم دیگر مرتبط است که حدودا 1 ساعت با این محوطه فاصله دارد.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد دانشگاه آلبرتا دارا بودن رشته‌های بومی کانادا است. دانشجویان با تحصیل در این رشته‌ها می‌توانند آشناییت بیشتری نسبت به شرایط تاریخی، اقلیمی، فرهنگی و هنری کانادا پیدا کنند.

فارغ‌التحصیلان دانشگاه آلبرتا به 260 هزار دانشجو می‌رسد که همواره زمینه‌ساز برای آغاز فعالیت 70 هزار سازمان و ارگان مختلف در سراسر جهان شده‌اند.

  • آمار و ارقام کلیدی مرتبط با دانشگاه آلبرتا

آمار و ارقام کلیدی مرتبط با دانشگاه آلبرتا

  • رشته‌های موجود در دانشگاه آلبرتا

رشته‌های موجود در دانشگاه آلبرتا

برای دسترسی به وبسایت رسمی دانشگاه آلبرتا، اینجا کلیک نمایید.

  • دانشگاه اوتاوا

بزرگ‌ترین دانشگاه دو زبانه جهان دانشگاه اتاوا است که به دو زبان انگلیسی و فرانسوی تدریس می‌شود که در شهر مرکزی اتاوا واقع شده است.

جمعیت حال حاضر دانشگاه بیش از 45 هزار نفر است که بیش از 40 هزار دانشجو و 5 هزار کامند تشکیل دهنده آن‌ها هستند. فارغ‌التحصیلان این دانشگاه به بیش از 180 هزار نفر رسیده است. تاثیر دانشگاه اتاوا در اقتصاد منطقه به شدت چشمگیر بوده و از این‌سو توانسته برای تقریبا 97% از فارغ‌التحصیلانش موقعیت شغلی فراهم کند.

از دیدنی‌های دیگر این دانشگاه جا دارد که از موزه آثار باستانی کلاسیکش یاد کنیم که به منظور تحقیق و مطالعه در آثار پیشینیان در سال 1975 ساخته شد.

  • آمار و ارقام کلیدی مرتبط با دانشگاه اوتاوا

  • رشته‌های موجود در دانشگاه اوتاوا

رشته‌های موجود در دانشگاه اوتاوا

برای دسترسی به وبسایت رسمی دانشگاه اوتاوا، اینجا کلیک نمایید.

  • دانشگاه وسترن

دانشگاه وسترن در سال 1878 تاسیس شد که از همان زمان تمرکز ویژه‌ای بر روی تحقیق و پژوهش داشته است. این دانشگاه جز8 دانشگاه برتر کانادا و همچنین جز 1% دانشگاه‌های برتر جهان است.

شهرت این دانشگاه بیشتر به دلیل پروژه‌های علمی و تحقیقاتی این دانشگاه بوده است، بنابراین برای کسانی  که برای پذیرش تحصیلی در کانادا اقدام می‌کنند به شدت گزینه مناسبی می‌باشد. البته که هم اکنون 38 هزار دانشجو از 121 کشور جهان در این دانشگاه در حال تحصیل هستند.

  • آمار و ارقام کلیدی مرتبط با دانشگاه وسترن

آمار و ارقام کلیدی مرتبط با دانشگاه وسترن

  • رشته‌های موجود در دانشگاه وسترن

رشته‌های موجود در دانشگاه وسترن

برای دسترسی به وبسایت رسمی دانشگاه وسترن، اینجا کلیک نمایید.

  • دانشگاه کلگری

دانشگاه کلگری در شهر کلگری در استان آلبرتا واقع شده است. قدمت این دانشگاه به سال 1966 برمیگردد. تعداد ورودی‌های این دانشگاه سالانه به 30 هزار نفر می‌رسد. تعداد افراد کاردانی و کارشناسی حدود 25 هزار نفر، کارشناسی ارشد 6 هزار نفر و 500 نفر هم در مقطع دکتری هستند. 10% از این تعدا، تعداد دانشجویان خارجی است.

مطالعات خارجه این دانشگاه وجه تمایزش با سایر دانشگاه‌ها می‌باشد که طی این سالیان دانشجویان زیادی را راهی 80 جای مختلف از سراسر جهان کرده است.

  • آمار و ارقام کلیدی مرتبط با دانشگاه کلگری

آمار و ارقام کلیدی مرتبط با دانشگاه کلگری

  • رشته‌های موجود در دانشگاه کلگری

رشته‌های موجود در دانشگاه کلگری

برای دسترسی به وبسایت رسمی دانشگاه کلگری، اینجا کلیک نمایید.

  • دانشگاه واترلو

دانشگاه تازه تاسیس در میان دانشگاه‌های دیگر کانادا، دانشگاه واترلو است که حتی بیش از نیم قرن نیز از آغاز کار آن نمی‌گذرد ولی با همین میزان سابقه جز یکی از جامع‌ترین دانشگاه‌های کانادا محسوب می‌شود. دانشجویان حال حاضر این دانشگاه 35 هزار نفر می‌باشد.

این دانشگاه با موسسات و سازمان‌های بسیاری همکاری به عمل می‌آورد و تحقیقات و پروژه‌های بسیاری را در دست اقدام دارد. از این رو در آینده شاهد دستاوردهای بسیاری از این دانشگاه خواهیم بود.

  • آمار و ارقام کلیدی مرتبط با دانشگاه واترلو

آمار و ارقام کلیدی مرتبط با دانشگاه واترلو

  • رشته‌های موجود در دانشگاه واترلو

رشته‌های موجود در دانشگاه واترلو

برای دسترسی به وبسایت رسمی دانشگاه واترلو، اینجا کلیک نمایید.

, ,

همین حالا اقدام کنید

جهت ارزیابی شرایط مهاجرت و یا رزرو وقت مشاوره

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست