برنامه خود اشتغالی کانادا مناسب برای متقاضیان مهاجرت به کانادا است که حداقل 2 سال سابقه کار حرفه‌ای یا 2 سال سابقه مدیریت کسب و ‌کار در 5 سال گذشته را داشته باشند.

حوزه این برنامه شغل‌های مربوط به هنر، ورزش و فرهنگ را شامل می‌شود. در این برنامه فاکتور‌های متنوعی گنجانده شده که هرکدام امتیاز خاصی دارند و متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق برنامه خوداشتغالی باید حداقل 35 امتیاز از مجموع 100 امتیاز را کسب کند.

متقاضیان برنامه خود اشتغالی کانادا باید توانایی مالی خود را از طریق ارائه اسنادی مانند اسناد ملک، اسناد درآمدی و … و سابقه کاری خود را از طریق ارائه مدارک حضور در نمایشگاه‌ها، مسابقات و سرتیفیکت‌های معتبر اثبات کنند.

بطور کلی اگر شما می‌خواهید از طریق برنامه خوداشتغالی به کانادا مهاجرت کنید باید اداره مهاجرت کانادا را قانع کنید همانطور که در حال حاضر به‌عنوان فردی هنرمند یا ورزشکار این حرفه را در کشور خود دنبال کرده و از آن کسب درآمد می‌کنید، پس از ورود به کانادا نیز این روند را ادامه خواهید داد.

بنابراین شما باید در فیلد فعالیت خود، یا در سطح بین‌المللی شناخته شده باشید یا سابقه فعالیت خود را به عنوان خوداشتغالی اثبات کنید.

حوزه هنر، ورزش و فرهنگ طیف وسیعی از فعالیت‌ها را دربر می‌گیرد که برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فعالیت‌های مورد قبول برای اداره مهاجرت کانادا اینجا کلیک کنید.

مثلا افرادی که در حرفه‌های نویسندگی، ویراستاری، روزنامه‌نگاری یا خیاطی فعالیت می‌کنند، با درنظر گرفتن بقیه شرایط می‌توانند واجد شرایط شناخته شوند.

قابل ذکر است که شما بعد از کسب امتیاز در این برنامه، برای تکمیل پرونده خود نیاز دارید شرح شغل و سوابق کاری خود را متناسب با الزامات این برنامه ارائه دهید که مشاوران موسسه پارسا می‌توانند در این مسیر شما را همراهی کرده و متناسب با بازار کار کانادا شما را در تهیه داکیومنت‌های لازم برای پروسه مهاجرت کمک کنند.

-ارزیابی شرایط شما

برای ارزیابی شرایطتان برای مهاجرت به کانادا اینجا کلیک کنید.

برای رزرو وقت مشاوره و صحبت با کارشناس کانادا اینجا کلیک کنید.

,

همین حالا اقدام کنید

جهت ارزیابی شرایط مهاجرت و یا رزرو وقت مشاوره

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست