در این مطلب قصد داریم تا باز هم در مورد آوسبیلدونگ و آینده کاری در آلمان پس از پایان دوره به شما اطلاعات دهیم.

آوسبیلدونگ و آینده کاری در آلمان

بعد از اینکه دوره آوسبیلدونگ را در آلمان به پایان رساندید یک ویزای یکساله به شما تعلق میگیرد تا در آلمان به دنبال کار بگردید و پس از پیدا کردن کارفرما، اقامت کاری بگیرید.

یا اینکه میتوانید در دوره های تکمیلی کوتاه مدت شرکت کنید و دنبال موقعیت های شغلی بهتری باشید.

همچنین میتوانید از مدرسه فنی  Fachschule پذیرش بگیرید و مدرک Staatlich geprüften Techniker را دریافت کنید و شغل بهتری پیدا کنید.

همچنین میتوانید پس از پایان دوره آوسبیلدونگ در آلمان برای ثبت نام در دوره های ویژه استادکاری اقدام کنید و با گذراندن این دوره ها مدرک Meister را دریافت کنید و بعد از آن در رده های مدیریتی کار کنید.

همچنین میتوانید با اخذ این مدرک تدریس کنید و یا حتی شرکت تاسیس کنید و خود اشتغال شوید.

 اما راه دیگری که با پایان یافتن دوره آوسبیلدونگ در آلمان پیش روی شما قرار دارد این است که وارد دانشگاه شوید و تحصیلات آکادمیک انجام دهید که البته باید شرایط ورود به دانشگاه را داشته باشید.

برای اطلاع از شرایط پذیرش دانشگاه های مختلف آلمان اینجا کلیک کنید.

پذیرش دوره های آوسبیلدونگ ماه های آگوست، سپتامبر یا آوریل هر سال شروع میشوند و ددلاین ها یکسان نیست اما  عمدتا از سال قبل دانشجویان سال بعد نهایی میشوند.

سوالی که خیلی از شما عزیزان در تماس با ما مطرح میکنید این است که آیا این دوره ها فقط برای آلمانی هاست و امکان اقدام برای ایرانی ها وجود ندارد؟

در پاسخ به این سوال خدمتتون عرض کنیم که از مارچ 2020 و ابلاغ قوانین جدید مهاجرت نیروی فنی به آلمان امکان عقد قرارداد برای دوره های آموزشی مهارتی و دریافت ویزا برای شرکت در این دوره ها برای ایرانی ها نیز مهیا است.

همان طور که میدانید یکی از خدمات موسسه ما، مشاوره در خصوص اخذ دوره های آوسبیلدونگ از شرکت ها یا موسسات آموزشی کشور آلمان است.

اگر متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق اخذ دوره های آوسبیلدونگ هستید و میخواهید بر اساس رزومه خود برای پذیرش دوره مناسب اقدام کنید با رزرو وقت مشاوره و صحبت با کارشناس در آلمان برای این امر اقدام کنید.

-ارزیابی شرایط شما

برای ارزیابی شرایطتان جهت مهاجرت به آلمان اینجا را کلیک کنید.

برای رزرو وقت مشاوره و صحبت با کارشناس اینجا را کلیک کنید.

, ,

همین حالا اقدام کنید

جهت ارزیابی شرایط مهاجرت و یا رزرو وقت مشاوره

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست